I Love Dogs

Ajajajaj.

Heej! Ledsen för så några inlägg men har helt glömt bort bloggen för ett tag ( ledsen för det). Men iallafall jag ska berätta lite om veckan det blir nog bra det gillar ni väll?!
Men just nu så sitter jag och har ont i magen :( känns inte bra för jag ska bada imorrn!
Men iallafall tillbaka till ämnet- I måndags hade vi en helt vanlig skoldag-Tisdag därimot var lite anorlunda eftersom vi slutar tidigt, har idrott, elevens val(har syslöjd)
och sist men inte minst fotbollstäning:D- Onsdag(idag) så har vi haft bild,engelska,slöjd& matte såklart...
-Torsdag(imorrn) hoppas jag på bra väder pga att vi har träning då(lääängtar) om inte bra väder så måste vi vara inne vilket jag inte vill. Ok men imorrn har vi idrott, njaa vi har inte så mkt mer som är kul. Jo min mamma fyller år :D.-Fredag= kortdag och sista dagen innan vi har helg*applåder* alla gillar väll helg eller är det bara jag?
Men jag, Melinda & Maja ska dansa på skolavslutningen*jubel* tackar tackar.
Men Melinda är sjukt rädd att stå inför publik vilket blir ett problem D:
Juste vi ska oxå fixa kläder längtar efter att få åka in till stan med mina bästisar:D
Tackohejleverpaster kramisar josefinepinelingondinegf

Tryck här om du vill kommentera !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0